Szafka łazienkowa czarna 50cm VICTA z umywalką
Opis
Szafka łazienkowa czarna 50cm VICTA z umywalką
VIC-C-U50/39/2 + KIDDY-500
Szafka łazienkowa w czarnym matowym kolorze i złotymi uchwytami wraz z prostokątną białą dolomitową umywalką z serii VICTA. Umywalka posiada otwór na baterię.
Szafka wyposażona jest w system cichego domykania, który sprawia, że szuflady w ostatniej fazie zamykania zwalniają, aby niemal bezgłośnie się zamknąć.
Najmniejsza z szafek łazienkowych z serii Victa w kolorze czarnym Ma dwie doskonale zaprojektowane szuflady, dzięki którym mimo małego rozmiaru nadal pozostaje pakowna. Czerń frontu jest równoważona przez biel umywalki dolomitowej i połyskliwe, złote uchwyty w nowoczesnym stylu glamour. Jest to mebel do małej, nowoczesnej łazienki, w której estetyka jest równie ważna, co funkcjonalność. Dzięki zastosowaniu najwyższej klasy materiałów i bardzo wytrzymałych prowadnic z cichym domykaniem, jest to mebel, który będzie służył znakomicie przez wiele lat, zapewniając pełną ergonomię nawet w niedużej łazience.
Meble łazienkowe z serii VICTA marki GANTE produkowane są w Polsce. Wysoka jakość, bogate wzornictwo, precyzja wykonania, niezwykłe i funkcjonalne rozwiązania estetyczne oraz maksymalna użyteczność to znaki szczególne tych produktów.
Dane techniczne
Kategoria | Szafki z umywalkami 50 cm |
Kolor mebla | Czarny mat |
Kolor frontów | Czarny mat |
Szerokość mebla (bez blatu i umywalki) | 50 cm |
Wysokość mebla (bez blatu i umywalki) | 40 cm |
Głębokość mebla (bez blatu, umywalki i uchwytów) | 39 cm |
Liczba szuflad | 2 szuflady |
Liczba półek | Brak półek |
Sposób otwierania | Uchwyt krawędziowy |
Cichy domyk | Tak |
Materiał umywalki | Umywalka dolomitowa |
Kolor umywalki | Biały |
Szerokość umywalki | 50 cm |
Głębokość umywalki | 39 cm |
Wysokość umywalki (części widocznej, ponad szafką) | 2 cm |
Głębokość misy umywalki | 11,7 cm |
Wymiary wewnętrzne misy | 44,5 x 24 cm |
Kształt umywalki | Prostokątna |
Komory umywalki | Jednokomorowa |
Otwór na baterię | Tak |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.