Szafka łazienkowa dąb naturalny 60 cm FOKUS NEW LOFT z umywalką czarną
Opis
Szafka łazienkowa dąb naturalny 60cm FOKUS NEW LOFT z umywalką
FKSN-NL-U60/39/3 + Clever-600 czarny mat
Szafka łazienkowa w kolorze naturalnego dębu z czarną, matową umywalką z serii FOKUS NEW LOFT. Zamontowane czarne uchwyty dodają szafce elegancji i modnego designu. Czarna umywalka została idealnie dopasowana do formy szafki, tworząc estetyczny kontrast kolorystyczny. Szafka z serii Fokus New Loft jest świetną propozycją dla nowoczesnych i minimalistycznych wnętrz.
Wisząca szafka łazienkowa posiada trzy szuflady wyposażone w system cichego domykania, który sprawia, że w ostatniej fazie zamykania szuflady zwalniają, aby niemal bezgłośnie się domknąć. Wyprodukowana z odpornego na odkształcenia MDF-u i zabezpieczona dekoracyjną folią meblową, która chroni przed przenikaniem wilgoci. Prezentowana umywalka posiada otwór na baterię.
Cenimy sobie czas klienta, dlatego nasze meble są już złożone i dostarczane w całości.
Meble łazienkowe z serii FOKUS marki GANTE produkowane są w Polsce. Wysoka jakość, bogate wzornictwo, precyzja wykonania, niezwykłe i funkcjonalne rozwiązania estetyczne oraz maksymalna użyteczność to znaki szczególne tych produktów.
Dane techniczne
Kategoria | Szafki z umywalkami 60 cm |
Kolor mebla | Dąb naturalny |
Kolor frontów | Dąb naturalny |
Szerokość mebla (bez blatu i umywalki) | 60 cm |
Wysokość mebla (bez blatu i umywalki) | 60 cm |
Głębokość mebla (bez blatu, umywalki i uchwytów) | 39 cm |
Liczba szuflad | 3 szuflady |
Liczba półek | Brak półek |
Sposób otwierania | Uchwyt |
Cichy domyk | Tak |
Materiał umywalki | Umywalka dolomitowa |
Kolor umywalki | Czarny mat |
Szerokość umywalki | 60 cm |
Głębokość umywalki | 39 cm |
Wysokość umywalki (części widocznej, ponad szafką) | 4 cm |
Głębokość misy umywalki | 11,5 cm |
Wymiary wewnętrzne misy | 50 x 24 cm |
Kształt umywalki | Prostokątna |
Komory umywalki | Jednokomorowa |
Otwór na baterię | Tak |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.