Szafka łazienkowa dąb naturalny 80 cm FOKUS NEW LOFT z umywalką czarną
Opis
Szafka łazienkowa dąb naturalny 80 cm FOKUS NEW LOFT z umywalką czarną
FKSN-NL-U80/39/2 + Clever-800 czarny mat
Wisząca szafka łazienkowa z czarną matową umywalką o wymiarach: 40 x 81 x 36 cm. Czarne uchwyty i umywalka pięknie kontrastują z kolorem szafki nadając jej atrakcyjności, a swoją nienachalną formą sprawdzi się w minimalistycznych, loftowych aranżacjach.
Szafka posiada dwie pojemne i głębokie szuflady. Wyposażona jest w nowoczesne prowadnice Axis Pro, które pozwalają na ciche i delikatne domknięcie szuflad. Wykonana jest z płyty MDF i zabezpieczona wysokiej jakości folią meblową, która chroni przed działaniem wilgoci, a także nadaje atrakcyjny wygląd. Dodatkowym atutem szafki jest umywalka z szerokim blatem, na którym bez problemu można ułożyć potrzebne kosmetyki lub elementy dekoracyjne. Umywalka posiada otwór na baterię.
Nasze meble są już złożone i wstępnie wyregulowane, dostarczone pod wskazany adres są od razu gotowe do montażu w łazience.
Meble łazienkowe z serii FOKUS marki GANTE produkowane są w Polsce. Wysoka jakość, bogate wzornictwo, precyzja wykonania, niezwykłe i funkcjonalne rozwiązania estetyczne oraz maksymalna użyteczność to znaki szczególne tych produktów.
Dane techniczne
Kategoria | Szafki z umywalkami 80 cm |
Kolor mebla | Dąb naturalny |
Kolor frontów | Dąb naturalny |
Szerokość mebla (bez blatu i umywalki) | 80 cm |
Wysokość mebla (bez blatu i umywalki) | 40 cm |
Głębokość mebla (bez blatu, umywalki i uchwytów) | 39 cm |
Liczba szuflad | 2 szuflady |
Liczba półek | Brak półek |
Sposób otwierania | Uchwyt |
Cichy domyk | Tak |
Materiał umywalki | Umywalka dolomitowa |
Kolor umywalki | Czarny mat |
Szerokość umywalki | 80 cm |
Głębokość umywalki | 39 cm |
Wysokość umywalki (części widocznej, ponad szafką) | 4 cm |
Głębokość misy umywalki | 11,5 cm |
Wymiary wewnętrzne misy | 50 x 24 cm |
Kształt umywalki | Prostokątna |
Komory umywalki | Jednokomorowa |
Otwór na baterię | Tak |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.