Szafka łazienkowa niebieska 80cm NEW YORK z umywalką białą
Opis
Szafka łazienkowa niebieska 80cm NEW YORK z umywalką białą
NY-N-U80/50/2 + PREMIUM 60 biała
Szafka łazienkowa w niebieskim, matowym kolorze z serii NEW YORK. Stelaż wykonany z aluminium malowany proszkowo na czarny mat. Biała, ceramiczna umywalka PREMIUM 60 w zestawie. Umywalka nie posiada otworu na baterię. Do szafki dołączony jest specjalny syfon, który pozwala na pełne wykorzystanie górnej szuflady.
Szafka wyposażona jest w system cichego domykania, który sprawia, że szuflady w ostatniej fazie zamykania zwalniają, aby niemal bezgłośnie się zamknąć.
Węższa z szafek serii New York ma szerokość 80 centymetrów. Ten model jest sprzedawany łącznie z białą umywalką ceramiczną. To połączenie klasycznego systemu przechowywania z równie tradycyjną misą nablatową. Zastosowanie ceramiki nie tylko sprawia, że całość wygląda zdecydowanie bardziej autentycznie, ale też jest krokiem w stronę zapewnienia maksymalnej funkcjonalności. Powłoki umywalek ceramicznych są odporne na zarysowania, nie brudzą się i są łatwe do utrzymania w czystości. Stosunkowo nieduża szerokość mebla pozwala na ustawienie tej szafki również w niewielkiej łazience.
Dane techniczne
Kategoria | Szafki z umywalkami 80 cm |
Kolor mebla | Niebieski |
Kolor frontów | Niebieski |
Szerokość mebla (bez blatu i umywalki) | 80 cm |
Wysokość mebla (bez blatu i umywalki) | 72 cm |
Głębokość mebla (bez blatu, umywalki i uchwytów) | 50 cm |
Szerokość blatu | 80 cm |
Głębokość blatu | 52 cm |
Grubość blatu | 2,2 cm |
Liczba szuflad | 2 szuflady |
Liczba półek | Brak półek |
Sposób otwierania | Uchwyt krawędziowy |
Cichy domyk | Tak |
Materiał umywalki | Umywalka ceramiczna |
Kolor umywalki | Biały |
Szerokość umywalki | 61 cm |
Głębokość umywalki | 40,5 cm |
Wysokość umywalki (części widocznej, ponad szafką) | 12,5 cm |
Głębokość misy umywalki | 7,8 cm |
Kształt umywalki | Owalna |
Komory umywalki | Jednokomorowa |
Otwór na baterię | Nie |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.