Szafka łazienkowa niebieska 80cm NEW YORK z umywalką czarną mat
Opis
Szafka łazienkowa niebieska 80cm NEW YORK z umywalką czarną
NY-N-U80/50/2 + PREMIUM 60 czarny mat
Szafka łazienkowa w niebieskim, matowym kolorze z serii NEW YORK. Stelaż wykonany z aluminium malowany proszkowo na czarny mat. Ceramiczna umywalka PREMIUM 60 w czarnym, matowym kolorze w zestawie. Umywalka nie posiada otworu na baterię. Do szafki dołączony jest specjalny syfon, który pozwala na pełne wykorzystanie górnej szuflady.
Szafka wyposażona jest w system cichego domykania, który sprawia, że szuflady w ostatniej fazie zamykania zwalniają, aby niemal bezgłośnie się zamknąć.
Jest kilka sposobów na zmianę surowego wizerunku stylu loftowego. W przypadku tej szafki łazienkowej 80 cm zdecydowaliśmy się na dwa z nich. Po pierwsze jest to nietypowy, ale piękny kolor wykończenia, a po drugie połączenie z czarną umywalką ceramiczną na blacie. Jest to ukłon w stronę bardziej nowoczesnych aranżacji wnętrz, a jednocześnie sposób na zachowanie pełnej funkcjonalności i klasycznego charakteru. Dzięki odpowiednio poprowadzonemu syfonowi w szafce wciąż jest sporo miejsca, które można dowolnie wykorzystać i cieszyć się tą szafką nawet w stosunkowo małej łazience.
Dane techniczne
Kategoria | Szafki z umywalkami 80 cm |
Kolor mebla | Niebieski |
Kolor frontów | Niebieski |
Szerokość mebla (bez blatu i umywalki) | 80 cm |
Wysokość mebla (bez blatu i umywalki) | 72 cm |
Głębokość mebla (bez blatu, umywalki i uchwytów) | 50 cm |
Szerokość blatu | 80 cm |
Głębokość blatu | 52 cm |
Grubość blatu | 2,2 cm |
Liczba szuflad | 2 szuflady |
Liczba półek | Brak półek |
Sposób otwierania | Uchwyt krawędziowy |
Cichy domyk | Tak |
Materiał umywalki | Umywalka ceramiczna |
Kolor umywalki | Czarny mat |
Szerokość umywalki | 61 cm |
Głębokość umywalki | 40,5 cm |
Wysokość umywalki (części widocznej, ponad szafką) | 12,5 cm |
Głębokość misy umywalki | 7,8 cm |
Kształt umywalki | Owalna |
Komory umywalki | Jednokomorowa |
Otwór na baterię | Nie |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.